Powiększenie Biustu – Ranking Kremów i Tabletek Na Powiększenie Piersi

Powiększenie Biustu – Ranking Kremów i Tabletek Na Powiększenie Piersi

UWAGA! Zalecamy kupowanie zaprezentowanych produktów w dobrych sklepach internetowych. Otrzymujemy informacje, że na serwisach aukcyjnych pojawiły się podrobione produkty.

Ćwiczenia na większy biust

Piersi są atrybutem kobiecości. Niestety, większość kobiet ma tej kobiecości coś do zarzucenia. Zazwyczaj narzekamy, że są za mało lub niezbyt jędrne. Łatwo to zmienić za sprawą kilku prostych ćwiczeń, które, aby przyniosły pożądane rezultaty, należy wykonywać bardzo regularnie. W ten sposób nie tylko w naturalny sposób powiększymy piersi, ale również nastąpi wzmocnienie klatki piersiowej i spalenie nadmiaru tłuszczu, a także uelastycznienie warstw mięśni piersiowych. Silne mięśnie klatki piersiowej podniosą i uwydatnią kształt piersi.

Ćwiczenia, które w naturalny pomogą poprawić jędrność piersi najlepiej podzielić na dwa do trzech zestawów, wykonywanych w partiach po 10 do 15 powtórzeń.

Ćwiczenie 1

Ustaw się w odległości 1 do 2 metrów od ściany. Połóż ręce na ścianie, ustal szerokość ramion na wysokości barków. Zegnij łokcie i powoli zbliżaj ciało do ściany. Zatrzymaj, gdy ramiona są równoległe do ściany. Utrzymaj tę pozycję przez trzy sekundy. Wróć powoli z powrotem do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie 2

Połóż się na plecach na ławce trzymając hantle w obu dłoniach. Twoje ramiona powinny być proste, a ręce ułożone wzdłuż linii ciała, dłońmi do góry. Zegnij lekko łokcie. Wyprostuj ręce, tak aby twoje dłonie znalazły się na wysokości oczu. Zatrzymaj. Zegnij łokcie i wróć do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie 3

Połóż się na brzuchu i umieść dłonie na podłodze pod ramiona. Zegnij kolana i skrzyżuj nogi. Podnieś tułów do góry na rękach, pozostając na kolanach. Trzymaj prosto ręce, plecy i napięte mięśnie brzucha. Opuść tułów i wróć do wyjściowej pozycji.

Ćwiczenie 4

Leżąc twarzą do góry na macie lub na stole, podnieś ramiona nad ciałem na wysokości barków. Wykonaj kilka powtórzeń, trzymając w ręku hantle. Wróć do wyjściowej pozycji.

Ćwiczenie 5

Stojąc, złącz obie ręce na wysokości barków. Staraj się odepchnąć jedną od drugiej, przytrzymaj przez 5 sekund.

Ćwiczenie 6

Leżąc na macie lub na stole, użyj obu rąk. Na wyprostowanych w łokciach rękach podnieś hantle do góry i wróć naprzemiennie kładąc lewą rękę za prawe ramię i odwrotnie.

Należy pamiętać, że ćwiczenia to nie wszystko. Warto wspomóc ich działanie, stosując sprawdzony sposób na powiększenie biustu, najlepiej taki, który jest w 100% naturalny i ma potwierdzone działanie. Na polskim rynku takim produktem, który spełnia wszystkie powyższe kryteria jest Breast Actives. Breast Actives ma w swoim składzie tylko naturalne komponenty, które są stosowane w różnych formach od stuleci i są całkowicie bezpieczne. Są pochodzenia roślinnego i nie zawierają żadnych środków farmaceutycznych, które mogą wpływać na Twój nastrój i samopoczucie. Widoczna poprawa w wyglądzie i rozmiarze piersi następuje już po kilku tygodniach regularnego stosowania preparatu.

Łącząc te dwie metody, możesz być pewna, że zrobiłaś wszystko, by zadbać o piękny wygląd swoich piersi.

Zobacz ranking najlepszych preparatów do powiększania piersi